Dossier administratie

FuneralView biedt met haar dossier administratie een zeer uitgebreide oplossing voor het voeren van een professionele administratie. De oplossing is intuïtief, heeft een moderne look & feel, en heeft alles in zich wat nodig is voor het voeren van een goede uitvaartadministratie. FuneralView biedt mogelijkheden voor het vastleggen van dossiers, voorbesprekingen, begrotingen, bestellingen, vrije opmaak van documenten en templates, aanbetalingen, polisverrekeningen en facturatie. Hieronder  vindt u de highlights kort benoemd, maar liever laten we u in een vrijblijvende demo (op afstand) zien wat de voordelen voor u kunnen betekenen.

Highlights

Conceptdossier

Ook uw voorbesprekingen kunt u vastleggen in FuneralView. Leg dus bijvoorbeeld uitvaartwensen vast en koppel relevante documenten aan het dossier.

Productwizard

In FuneralView kunt u al uw producten en diensten vastleggen, voorzien van een afbeelding en kostprijs. Zo kunt u, eventueel tijdens familiegesprekken, direct de gekozen producten/diensten aan het dossier koppelen. Wijzigt de prijs of het product? Geen probleem, dit past u gemakkelijk aan.

Relatiebeheer

Binnen FuneralView kunnen relaties (contactpersonen, locaties als verpleeghuizen, begraafplaatsen, huisartsen e.d.) worden beheerd. Tijdens de invoer van een dossier kunnen deze gegevens worden gebruikt en opgeslagen worden, zodat u ze een volgende keer weer kunt selecteren. Handig!

Overbrengingen

Zie in een visuele weergave de opbaarlocaties binnen het dossier en regel eenvoudig het vervoer tussen deze locaties. Met een ‘bestelbon’ verstuurt u tevens eenvoudig de aanvraag voor het inhuren van het vervoer.

Begroting en Facturatie

Maak duidelijke begrotingen en maak aanpassingen zo vaak als nodig. Bij het definitief maken van de begroting kunt u deze vervolgens eenvoudig omzetten tot factuur. Het is ook mogelijk om aanbetalingen te registreren op een dossier.

Zoeken

Bespaar tijd door snel via de zoekbalk te wisselen tussen uitvaartdossiers. Zoek bijvoorbeeld op naam, dossiernummer of geboortedatum om direct te navigeren naar datgeen wat u zoekt.

Dit is nog niet alles

Ontdek nog meer mogelijkheden van FuneralView

  • Dashboard
  • Agenda
  • Familiemodus
  • Postcode check

  • Eigen briefpapier voor uw documenten
  • Bestelbonnen
  • Documentenbeheer
  • Digitale ondertekening van documenten

Screenshots

Uitbreidingen op de standaard functionaliteit

Vrije velden

Met deze module hebt u de mogelijkheid om zelf ‘velden’ toe te voegen op diverse plekken binnen de applicatie. Deze velden kunnen een selectiemogelijkheid, datum, of ja/nee, keuze bevatten. Zo kun u dus extra informatie opslaan op een dossier. Dit is vervolgens geïntegreerd beschikbaar binnen FuneralView en te gebruiken op uw eigen document templates.

Toegangsbeveiliging

Aan de hand van voor gedefinieerde rollen kunnen bepaalde gebruikers (groepen) delen van de applicatie niet benaderen. Zo kunt u bijvoorbeeld een medewerker enkel toegang tot de dossiers verlenen en uitsluiten van het benaderen van het financiële gedeelte van de applicatie.

Extra vestiging

In het geval uw uitvaartonderneming groeit, of reeds meerdere vestingen heeft, is deze module een uitkomst. Met een extra vestiging kunt u eenvoudig uw bedrijfsactiviteiten uitbreiden en een extra administratie voeren binnen FuneralView.

Verrekenen van naturapolissen

Tijdens het opmaken van een begroting kunt u kiezen voor het verrekenen van polissen. Een uitbreiding daarop is het werken met naturapolissen. Per product(groep) kunt u aangeven welke vergoeding geldt (in aantallen of bedragen) en deze wordt automatisch verrekend met de bedragen op een begroting en/of factuur.

\\ Demo aanvragen

Bent u nieuwsgierig en/of geintereseerd? Vraag dan hier vrijblijvend uw demo aan!

Demo aanvragen

Bel ons en vraag naar Charles of David

0527 69 99 00

Mail ons

info@funeralview.nl